onsdag 9 februari 2022

Alldeles utefter E4:an

Hade väl även kunnat lagt denna lilla bildserie i bildhistorien "4:e storstadsregionen" då den här gamla stugan ligger just i denna region. Men då den nu inte direkt ligger i anslutning till någon av städerna i regionen, så fick det istället bli ett kapitel som får heta "Utefter E4:an istället, då stugan ligger väldigt nära just E4:an. Och vem vet, det kanske kan bli fler kapitel i den serien? Hursomhelst, jag såg stugan, eller snarare f.d. stugan, för c:a ett år sen då vi for fram här med bilen, och jag tänkte när jag såg en skymt av den att "det här kan nog vara värt ett besök". Men så kom våren och sommaren med all sin grönska, så jag glömde faktiskt bort vart det var utefter E4:an jag såg den. Men nu, när det inte finns någon grönska, har jag hittat jag den igen...








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar