torsdag 1 november 2018

Utefter väg 153

Farandes utefter väg 153 på vår väg mot Sveriges köpcentrum nr 1 häromveckan såg jag i ögonvrån den här härligt gråa byggnaden precis invid vägen, en byggnad som jag, trots att jag varit chaufför för vår årliga Ullaredsresa i ett flertal år, faktiskt aldrig sett förut . Så det var bara att bromsa in till sambons "glädje", parkera på en liten skogsväg och traska tillbaks med kameran i högsta hugg.
Och är du som jag, för jag kan tänka mig att vi är flera som mestadels bara fungerar som chaufförer till Ullared så finns det faktiskt annat att titta på i Ullareds närhet, t.ex. Svartrå kyrka, lite broar av skiftande kvalitet som den här och en bro som heter Kvarnbacken. Den bron hittar du på stenbrosidan här på bloggen.



  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar